סבם של הקדושים הי"ד: "מי ש'הכה' הוא זה שמושיע"

אסתי פלד No Comments on סבם של הקדושים הי"ד: "מי ש'הכה' הוא זה שמושיע"

הרב עמוס ברונר, סבם של ילדי משפחת פלאי שנרצחו בפיגוע ביום שישי, בשיחה עם 'קול חי': "'שבטך ומשענתך המה ינחמוני'. אנחנו יודעים שמי שהכה כביכול הוא זה שמושיע ומחזק"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב עמוס ברונר, סבם של הקדושים מבני משפחת פלאי שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "שמעתי את דברי בתי. מה יש להוסיף עליה. כמו האימהות הקדושות. כמו האימהות שמסרו נפשן בכל הדורות. אני גאה בבתי שנמצאת בגלריה של אימהות האומה. אם רוצים להמחיש מה זה 'וידום אהרן' אפשר ללמוד ממנה", פתח הרב ברונר. "היא מפיחה בנו רוח של תקווה וחיזוק. במקום שנחזק אותה היא מחזקת את כולם מסביב".

"היא גדלה בבית של תורה ואמונה. גם הסבים והסבתות גדלו על אמונה וביטחון בקב"ה", סיפר הסב. "האמונה שלנו היא שהעולם הוא עולם טוב. אנחנו רואים את החסד האלוקי. יש תמיד לראות ולהתבונן בחסדי הקב"ה. ואם יש מכה – 'שבטך ומשענתך המה ינחמוני'. אנחנו יודעים שמי שהכה כביכול הוא זה שמושיע ומחזק. זאת האמונה ואנחנו בטוחים שגם ה'שבט' לטובה".

הרב ברונר עדכן במצבו הרפואי של חתנו, אביהם של הילדים שנפצע בפיגוע: "הוא קיבל הרבה מכות חיצוניות, שברים. הוא מורדם ומונשם. הרופאים לא רוצים לעשות כרגע את הטיפול האורתופדי כי הגוף צריך קודם להתחזק. צריך שיקום קצת ארוך. הקב"ה יעזור ויתן לרופאים את העצות הנכונות".

שמו לתפילה: אברהם נוח בן יהודית.



0 תגובות